دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به بهانه حقیقت آینه های بی غبار

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

سلام به همه دوستان مجازی و وبلاگ نویس محترم...

چند وقتیست که خیلی کم وقت میکنم به اینترنت سر بزنم ، اگر هم میام بیشتر در رابطه با درس هام سرچ و جست و جو میکنم . سرم خیلی شلوغه از لحاظ درس و مشق . چند تحقیق بهم دادن که همه نمره هام به این ها بستگی داره . فرصت محدودی هم دارم . کلا درگیر درس ها هستم ...

خلاصه ...

امروز عجیب یکدفعه یاد وبلاگ قبلیم افتادم " حقیقت آینه های بی غبار " . وبلاگی که همه چیزش در رابطه با شهدا و دفاع مقدس و بحث های مذهبی بود .اوایل دوستام کمکم میکردن ، ولی بعد ها دیگه خودم مطلب میزدم . مطالبش از خودم تنها نبود ، گاهی اوقات یک دوست بهم میگفت فلان مطلب رو واسم بزار تو وبلاگت .

اونجا حرف از شهدا بود و اخلاق نیک شون . حرف از خاطرات زیبا و آموزندشون بود ... با همه حواشی که توش بود ولی خیلی خوب بود . هم بیشتر به یاد شهدا بودم و هم بیشتر تجربه کسب میکردم از زندگی خوب و ساده و پر برکتشون . با خودم فکر میکردم که از وقتی اون وبلاگ رو رها کردم چقدر از بعضی چیزها دور شدم . برای "من" خیلی مفید بود ، معنویت توش بود ، گاهی اوقات ساعت ها تو کتابی سرچ میکردم تا یک مطلب مفید پیدا کنم و بواسطه این کار چیزهای دیگه ای هم یاد میکرفتم ..

تصمیم گرفتم که اونطرف هم مطلب بزنم . ولی خیلی کمتر از گذشته . خدا کنه وقتم آزادتر بشه ..

بالای صفحه آدرس وبلاگ قبلیم نوشته شده ...

دوستان خوب دعا یادتون نره . محتاجم به دعاتون .


  • سجاد تنگی

نظرات  (۴)

 سلام.ایام سوگواری آل الله  برشما دوست عزیزتسلیت باد
بروزم با محرم امسال.....
ما رایت الا جمیلا.....
  • طلبه امروزی
  • سلام

    سالهاست که آدمیان بر سر حقوق زن و مرد دعوا دارند . به راستی آیا حقوق زن کمتر از حقوق مرد و فضیلت زن پایین تر از فضیلت مرد است؟

    برای جواب این سوال با مطلب "تساوی زن و مرد" بروز هستم . در این مقاله به صورت مفصل و استدلالی اثبات کردم که زن و مرد در تمامی حقوق ... . قطعاً خواندن این مقاله برای کسانی که خواهان رفع تبعیض حقوق زنان هستند خالی از لطف نیست . خواهشاً نظر خود را درباره این مطلب بیان یا اگر انتقادی دارید برای ما بفرستید .

    سلام و رحمه الله
    با"حس هفتم من حس حسینی..."بروزم.
    منتظرتون هستم.


    نکند باز شده ماه محرم که چنین میزند آتش به دل فاطمه آهت
    به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه!بیا،صاحب این
    بیرق و این پرچم و این مجلس و این بزم تویی، آجرک الله!
    سلام دوست عزیز
    قبل از هر حرفی باید از غیبت چند ماهه ام از شما عذرخواهی کنم .
    با عرض تسلیت و تعزیت برای غزلی جدید دعوتتان میکنم .
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">