دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

صراط زندگی

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

سلامی گرم به همراهان


اول از همه یک معذرت خواهی به همه ی دوستان بدهکارم به خاطر غیبت طولانی که داشتم . دوم اینکه علت غیبتم این بود که از روز 29 مرداد برای شرکت در دوره ی " صراط 3 " که در تهران برگزار شد ، عازم تهران شدیم . اونجا تقریبا دسترسی به اینترنت نداشتم . خلاصه ....
کلاس هایی که برامون برگزار کردن بیشتر در رابطه با سبک زندگی غربی و سبک زندگی اسلامی بود که خیلی نکات رو یاد گرفتم . واقعا بعضی از رفتار ها و سبک زندگی غربی رو ما داریم انجام میدیم که ضررهای متفاوتی بهمون میرسونه . انصافا یاد گرفتن سبک زندگی اسلامی اونقدر شیرینه که فقط دوست دارم یکی باشه برام حرف بزنه . مثلا طرز ساختن خونه های اسلامی . وقتی تصورش رو میکنم خیلی شیک و زیبا درمیاد . البته ما تو شهرمون دزفول از این خونه ها زیاد داریم .
چندین کلاس هم در مورد وضعیت فرهنگی شهرمون برگزار شد که با همدیگه تبادل نظر میکردیم و تقریبا به جاهای خوبی میرسیدیم . مثلا تریبون آزاد برامون میزاشتن ، مباحثه گروهی بود و... که هر کسی نظرش رو میگفت و بقیه صحبت هاش رو یا نقد ویا تأیید میکردن .
یک کار جالب و خوب که من در دوره دیدم ، نشریه های روزانه بود که منتشر میشد بین بچه ها . محتوای این نشریه خلاصه ی کلاس ها و مصاحبه با استاد و چند تصویر و سوژه ها بود که طرفداران زیادی پیدا کرده بود .
خلاصه یک روز مونده بود که برگردیم به دزفول ، تصمیم گرفتن که همگی بریم به حرم شاه عبدالعظیم . روایت داریم که میگه هر کسی به زیارت شاه عبدالعظیم بره مثل این میمونه که به زیارت امام حسین رفته .
فرداش به سلامتی گذاشتیم راه و به شهرمون برگشتیم .

التماس دعا

پی نوشت 1 : نمیدونم چطور باید تشکر کنم از مسئولین این دوره . ولی خداییش همگی خسته نباشید . خیلی زحمت کشیدید . انشاالله که همیشه در زندگیتون موفق و پیروز و سربلند باشید . ( و هی برامون دوره برگزار کنید ) ...
پی نوشت 2 : از کسانی که نمایش طنز روز آخر رو برگزار کردن تشکر میکنم . واقعا باعث خوشحالی ما شدید . بعضی از کلماتی رو که تو نمایش گفتید ، همون کلمات کلیدی مباحث روزانه بودن و خیلی جالب بود .


  • سجاد تنگی

نظرات  (۳)

ان شاالله همیشه به دوره...:)
بله واقعا سبک زندگی اسلامی بینظیره ولی متاسفانه تهاجم فرهنگی انقدر زیاد شده که به قول شماحتی مدل معماری هم فرق کرده...
زیارتتونم قبول
پاسخ:
سلام بزرگوار
بله همینطوره ، ای کاش خیلی از چیزها اسلامی بشه . واقعا اسلام دین شیرینیه .
از اول تا آخرش پر از حکمت و خوبیه .
تشکر ، دعاگوتون بودم ...
  • قلمداد ظهور
  • بسیار خوب...
    پاسخ:
    سلام ...
    سپاسگزارم
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بینظیری دارید 
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    تشکر ، شما خیلی لطف دارید .
    به روی چشم ، بهتون سر میزنم ( در اسرع وقت )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">