دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

دست نوشته های یک تحریم شده

کلید مشکلات در سازش و مذاکره با خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهدا ، بیادتان هستیم ..

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین

سلام

عزاداری های همه دوستان مورد قبول حق تعالی باشه ، انشاالله که سال بعد کنار مزار آقا اباعبدالله همه با هم عزاداری کنیم .

راستش اصلا دستم به نوشتن نمیره ، امتحانات میان ترم دارن شروع میشن و بدجور درس ها دارن سنگینی میکنن . شنبه هفته آینده هم ارائه دارم ، یک مطلبی باید آماده کنم و برای بچه ها ارائه بدم . همون روز هم امتحان ریاضی دارم . کلا همه چیز ریخته شده روی دستم . البته تا حدودی خودم رو آماده کردم . امیدوارم که خدا کمکم کنه .

همین الان که دارم مینویسم ، یکدفعه از پای درس ها اومدم اینجا و ....

چند روزیه بدجور دلم میخاد برم به شهیدآباد شهرمون . مدتیه نرفتم و این داره خیلی آزارم میده . گاهی اوقات ناگهانی یاد شهدا میافتم و خیلی دلم میگیره . میشینم جلو صفحه مجازی اینترنت ، و به وبلاگ مورد علاقم که از شهدای شهرمون مینویسه ، خیره میشم و فقط نگاهش میکنم . اینکار خیلی بهم آرامش میده . وقتی وارد اونجا میشم انگار یکی با سوز دل برام روضه شهدا میخونه  و بهم روحیه مضاعف میده ....

از شما دوستان انتظار دارم که برام دعا کنید و منو فراموش نکنید ، محتاجم به دعای خیرتون .

من هم برای تمام دوستان مجازی خیلی خیلی دعا میکنم .

التماس دعا


  • سجاد تنگی

نظرات  (۷)

سلام.نخسته...
وبلاگ سیاسیم دوباره نفس میکشه..
نامه ای به برادر ظریف...
منتظرتون هستم...
  سلام بردار.....
نخسته.....
بروزم با چفـــیه ســـــــرخ
منتظر دیدارتون..................   
  • محمدمسعود رحمانی
  • دعوتید به روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
    masjoud.blog.ir
     سلام بزرگوار.....
    خسته نباشید....
    16 آذر ماه و روز دانشجو  تهنیت....
    در این نظر سنجی به من کمک کنید....
    منتظر نظرتون هستم.....
  • نازنین روانبخش
  • این میان ترم ها و امتحان های حذفی ترم که حسابی حال همه رو گرفته ...

    ان شالله موفق باشید

    یا علی

    این جا بوشهر است... و ما در مرکز استان هستیم

    دیشب ساعت 17:21 زلزله ای به بزرگی 5:7 ریشتر ما را لرزاند...

      سلام.خسته نباشید...
    مطلب قابل تاملی بود...
    به من هم سر بزنید...
    "این شهید از شهدای تخریب است......" 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">